Tuan Rumah

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
Just Life,enjoy it n Once You regret it coz you hate ur life.. It doesn't mean anything..(:

Friday 7 December 2012

Miserable Me

Hye you guys ! Dah lama aku tak update blog ni . Sibuk je memanjang (ceh,online twitter ngan facebook reti) . Hihii . So aku ada banyak nak update tapi xtau nak start dari mana . Mesti ada cerita yang tertinggal nanti . Hmmm one by one la .

1. Pindah

Sekarang berapa hari bulan ek ? Apa apa jela . Tapi yang pasti Selasa 11/12/2012 aku akan meninggalkan KL sebab bapak aku pencen . What ! Memang lifeless laa kan . Huh . Tak sanggup nak berpisah dengan member2 kat sini . Aku dah duduk kat KL since I born oke . That's why it's hard for me although many people said I can survive there . Hmm . Maybe . Not really . I don't know the new place for sure . Oke now . Slowly and smoothly . Macam tak biasa pula . Hahaha (: I just have to wait and see how the people at Sarawak works and move . Aku takkan follow step orang kat sana . Ohh , it just me . I wouldn't change . Be myself .
Geng2 aku cakap aku boleh famous kat sana . Ohh really ? Wait and see darling . Tapi pernah juga aku terfikir . Haha . Boleh je . I have to work hard and struggle more to achieve the highest place . (: Ala apa susah . Hihii .
Ohhhhhhh . Next year I gonna sit for the big ( big huh ? ) exam . That is SPM . Pray for me (:

No comments:

Post a Comment